piątek, 9 listopada 2012

Imagin z Niallem cz.1

Hej :>
Dodam w końcu imagina . <3

Imagin z Niallerem : >
cz.1
  Siedziałaś w swojej ulubionej kawiarni pijąc gorące  Caffe Latte ,kiedy zobaczyłaś że do kawiarni otwierają się dzwi zdziwiłaś się bo o tej porze raczej nikogo niebyło oprócz jakiegoś małożeństwa które przychodzi tu w każdy czwartek ,wiedziałaś o tym bo jesteś tu codziennie .Zobaczyłaś przystojnego blondyna znałaś go był on członkiem zespołu one direction znałaś ich ale nie byłaś ich fanką więć nic nie zrobiłaś z tego powodu .
Chłopak usiadł naprzeciwko  ciebie jak dobrze zrozumiałaś zamówił to co ty .Kiedy dostał zamówienie podszedł do ciebie i zapytał czy może się przysiąść oczywiście się zgodziłaś.
-Jestem Niall ,Niall Horan.
-Miło poznać nazywam się [t.i] i [t.n].
-Przepraszam że zapytam ale czy ty nie jesteś ten Niall z zespołu 1D ?
-Tak to ja .Jesteś naszą fanką .
-Nie nie jestem ,ale was znam .
-(uśmiechnoł się )Skoro ty zadałaś mi jedno pytanie to ja też moge Cię o coś zapytać ?
-Pytaj .
-Co taka piękna dziewczyna robi w kawiarni sama ?
-A ty czemu przyszedłeś tu sam ?
-Wiesz taka mała odskocznia od świata  teraz ty ?
-Można też powiedzieć że odskocznia .
-Rozumiem.Widzę że zamówiłaś to co ja .
-Nie to raczej ty zamówiłeś to co ja .(uśmiechnęłaś sie  )
-No tak.
Gadaliście tak ze sobą około godziny .Niestety musiałaś już iść
-Wiesz Niall miło się z tobą rozmawia ale muszę już iść.
-Nie idź jeszcze proszę.
-Przepraszam ale naprawdę muszę.
-A spotkamy się jeszcze ?
-Może .
-Pozwól mi chociaż cię odprowadzić .
-No dobrze.
Niall zapłacił rachunek ponieważ uperł się żę to jego wina że zamówiliście  tyle rzeczy.
Po drodze cały czas rozmawialiście ,kiedy odprowadził cię pod dom musieliście się rozstać .
-Tu mieszkam .
-Piękny dom sama mieszkasz.
-Tak sama.
[t.i]może spotkamy się jutro .
-no dobrze .
-Tylko podaj mi swój nr.
-:---------------
-Ok.dzięki.
-Nie ma za co .Ja idę pa (dałaś mu buzi w policzek i poszłaś w kierunku domu )
Niall krzyknoł 'że nie może się już doczekać ' ty tylko się odwróciłąś i pomachałąś ..
Weszłaś do domu byłaś bardzo podekscytowana ,poszłaś się uumyć i przebrać do spania .
Kiedy już to zrobiłaś położyłaś się spać.Z całych wrażeń nie mogłaś usnąć leżąłaś kiedy nagle usłyszałaś dźwięk sms sprawdziłaś na wyświetlaczu żę to Niall, uśmiechnełaś się sama do siebie .
Sms był o treści :
"Wiesz świetnie się dzisiaj bawiłem <3,myśłe żę ty też.Chcę więcej takich chwil.
Spotkajmy się jutro w ............

Jtr. część 2.
Myślę że się podoba <3 A  i sory za błedy

 Directionerskich <3


-Mrs .Styles 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz