sobota, 3 listopada 2012

Hej :>
Teraz trochę ciekawostek i faktów ,a potem imagin jak się uda jakiś napisać :D
1.Jeśli One Direction byliby zwięrzętami, Zayn byłby gorylem, Niall hieną, Louis lwem,Harry szympansem, a Liam małpą.
2.Niall wolałby lizać pachy człowieka, niż zanurzuć się w morzu majonezu.(Troche dziwne ale ok.)
3.Ulubione hobby Zayn'a to rysowanie.[i tak trzymaj dalej też uwielbiam rysować]
4.Liam potrafi beatboksować.
5.Ulubionym zespołem Harr'ego jest Coldplay.
6."Kiedy byłem mały zawsze powtarzałem, że chcę brata. Teraz mam czterech!" - Liam.
7."Bez czego nie możecie żyć?" Liam: "Bez produktów do włosów", Zayn: "Bez kurczaka.", Niall: "Bez spania.", Harry: "Bez komórki.", Louis: "Bez mojej mamy."
8.Przed trasą koncertową Niall nie zdawał sobie sprawy, że ma tyle fanów.

  9."Czasem coś wydarzy się w twoim życiu i nagle zaczynasz inaczej na nie spoglądać." - Harry.

  10.W nocy z 15 na 16 października Liam'owi śniło się, że jego najlepszym przyjacielem jest Justin Bieber.

11.Zayn twierdzi, że nie ma lekarsta na One Direction Infection.

12."Jeśli zakochamy się w jednej dziewczynie, gramy w 'kamień, papier, nożyce' żeby zobaczyć kto ją dostanie." - Louis.
13.Kiedy Louis był mały zapytał swoją ciężarną mamę, czykocha dziecko w brzuchu, a kiedy powiedziała, że tak, zapytał "To dlaczegoje zjadłaś?"
14.Najbardziej ulubioną piosenką Louis'a jest Look After You - The Fray 
15.Liam płakał na filmie "Marley i ja" 
The End
-Mrs.Styles ..
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz